Asiakaspalvelu
Jos sinulla on kysyttävää tilauksestasi, voit ottaa meihin yhteyttä useilla tavoilla:
-
Vieraile asiakaspalvelussamme verkossa osoitteessa bonnierpublications.fi – helppoa ja kätevää. Sieltä saat vastauksia useimpiin tilaukseesi liittyviin kysymyksiin, näet tilauksesi tiedot ja voit muuttaa tietojasi. Sitä kautta voit myös ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla on jotakin muuta kysyttävää. Kirjaudu sisään tilausnumerollasi ja postinumerollasi.
Soita asiakaspalveluumme numeroon 0203 34433. Vastaamme puheluusi maanantaista torstaihin klo 9–17 ja perjantaisin klo 9–16. Voit myös soittaa automaattiseen puhelinpalveluumme näiden aikojen ulkopuolella. (Soittajahinnat (ALV 24 %) 0,084 €/min. Ulkomailta normaali ulkomaanpuheluhinta).
Lähetä viestiä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella osoitteessa: bonnierjulkaisut.fi/yhteydenottolomake .Vastaamme seitsemän arkipäivän kuluessa.
Muista ottaa tilausnumerosi esille ottaessasi yhteyttä.
Mistä löydän asiakasnumeroni?
- Viimeisimmältä laskultasi
- Viimeisimmän lehden mukana saamaltasi A4-arkilta
- Tilauksen tekemisen jälkeen saamastasi vahvistussähköpostista
Kirjoita toimitukseen
Jos haluat kommentoida lehteä tai antaa muuta palautetta, lähetä toimitukselle viestiä Kysy meiltä -palvelun kautta.
Pressi yhteystiedot
Jos haluat ottaa yhteyttä toimitukseen lehdistötiedotteella tai ehdottaa uuden tuotteen testausta, niin voit kirjoittaa meille tähän sähköpostiosoitteeseen:
> Lehdistökyselyt toimitukselle
Ilmoitusmyynti
Mediaoppaasta löydät KotiMikron ilmoituskoot, hinnaston mediatilalle sekä lehteen että verkkoon: