Asiakasnumerosi avaa sinulle pääsyn kaikkeen digitaaliseen sisältöön, joka on KotiMikron tilaajien käytettävissä. Lue alta, kuinka löydät asiakasnumerosi.



Näin löydät asiakasnumerosi

KotiMikron tilaajana tarvitset asiakasnumerosi, jotta voit käyttää tilaukseesi kuuluvia etuja. Näytämme, kuinka löydät oman asiakasnumerosi.

lauantai 1. helmikuuta 2020 teksti KotiMikron toimitus


KotiMikron tilaajan oma asiakasnumero on avain lehteen kuuluvaan digitaaliseen sisältöön.

Asiakasnumero avaa pääsyn muun muassa Etunurkkaan ja Kysy meiltä -foorumille. Lisäksi asiakasnumeron avulla saa alennusta Moreshop-etukaupasta. Tilaaja saa myös maksutonta tallennustilaa Keepit-pilvipalvelusta ja erikoistarjouksen SimpleSite-kotisivupalvelusta. 

Mistä sen asiakasnumeron sitten saa? Vastauksia on useita:

1. Numero tulee lehden mukana

Kun saat lehtesi, sen mukana toimitetaan myös asiakasnumerosi.

Asiakasnumero on erillisessä paperissa, joka on samassa muovikääreessä kuin lehtesi. Lehden mukana tulevassa paperissa on myös nimesi ja osoitteesi. 

2. Pyydä numero asiakaspalvelusta

Voit tilata asiakasnumerosi helposti asiakaspalvelun verkkosivuilta.

Tilaaminen tapahtuu käyttämällä sähköpostiosoitetta, jonka ilmoitit tilausta tehdessäsi.

> Tilaa asiakasnumerosi asiakaspalvelun sivuilta täältä

3. Sähköpostilaatikostasi

Tilauksestasi lähetettiin vahvistusviesti sähköpostiisi. Vahvistusviestissä on asiakasnumerosi ja muita tietoja tilauksestasi.

On myös mahdollista, että olet saanut vahvistusviestin lisäksi muita tilaustasi koskevia viestejä. Myös näissä viesteissä on mainittu asiakasnumerosi.

Jos vahvistusviestiä tai muita tilaustasi koskevia viestejä ei löydy saapuneiden viestien joukosta, tarkista roskapostilaatikkosi, sillä viestit ovat voineet ohjautua sinne. 

Etsi viestejä sähköpostistasi käyttämällä hakusanaa "KotiMikro".

4. Soita asiakaspalveluun

Jos asiakasnumeroa ei löydy yllä kuvatuilla tavoilla, saat asiakasnumerosi selville soittamalla KotiMikron asiakaspalveluun.

Puhelimessa saamme samalla päivitettyä tietosi järjestelmään, jos esimerkiksi sähköpostiosoitteesi on muuttunut tai sitä ei ole lainkaan järjestelmässä.

Saat yhteyden asiakaspalveluun soittamalla numeroon 0203 34433.

Huomaa, että asiakaspalvelussa on erityisen ruuhkaista silloin, kun uusi lehti on ilmestynyt.

Mikä on lehtikoodi?

KotiMikron irtonumeron ostajalla on myös oikeus ladata ohjelmia, artikkeleita ja muuta sisältöä Etunurkasta.

Lehdessä oleva lehtikoodi toimii vastaavana Etunurkan avaimena kuin tilaajan asiakasnumero. Etunurkan käyttäjätiliä luodessa irtonumeron lukija kirjoittaa lehtikoodin asiakasnumeron paikalle.

10-numeroinen lehtikoodi on lehden Etunurkka-sivuilla.

Lehtikoodi antaa käyttöoikeuden Etunurkkaan 60 päiväksi lehden ilmestymisestä.

Tämän jälkeen tarvitset uuden lehtikoodin, jos haluat jatkaa Etunurkan käyttäjänä. 

Voit myös tilata KotiMikron, jolloin saa käyttöösi monet tilaajaedut, kuten muun muassa Tietoturvahälytyksen, Kysy meiltä -foorumin, maksuttoman pilvitilan tiedostoillesi, edullisen kotisivutarjouksen ja alennusta tietotekniikkatuotteista.


Onko sinulla vaikeuksia kirjautua Etunurkkaan?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on ongelmia käyttäjätilin luonnissa tai kirjautumisessa Etunurkkaan tai Kysy meiltä -foorumille.

Saat nopeimmin ja varmimmin asiasi vireille, kun lähetät asiakaspalveluun sähköpostia ja kuvailet viestissä ongelmasi mahdollisimman tarkasti. 

Varmista, että viestissä on seuraavat tiedot:

  • Asiakasnumerosi
  • Nimesi ja osoitteesi
  • Mahdollisimman tarkka kuvaus ongelmatilanteesta
  • Mielellään myös kuvakaappaus ongelmatilanteesta

Lähetä viesti asiakapalveluun osoitteella [email protected]

Ehkä sinua kiinnostaa...