Katso vastaus ja vaiheittaiset ohjeet täältä:
Ilmoitukset ovat harmittavia, mutta niistä ei ole haittaa tietokoneelle. Ratkaisuna on tyhjentää Windows Defenderin välimuisti (cache). Se tehdään kahdella pienellä toimenpiteellä, jotka esittelemme vaihe vaiheelta.

1
Siirry Resurssienhallinnassa kohtaan C:\ProgramData\ Microsoft\Windows Defender\ Scans\Scans\History 1 .

2
Sinua pyydetään ehkä jatkamaan järjestelmänvalvojana. Valitse Jatka 2 .

3
Napsauta hiiren kakkospainikkeella kansiota CacheManager 3 ja valitse Poista 4 .

4
Napsauta hiiren kakkospainikkeella aloituspainiketta 5 ja valitse Tapahtumienvalvonta 6 .

5
Seuraa vasemman reunan luettelossa 7 polkua Sovellus- ja palvelulokit, Microsoft, Windows, Windows Defender 8 ja Operational 9 . Valitse Tyhjennä loki... 10.