Data ei toimi puhelimessani

Minulla on puhelinliittymä, jossa on käytettässä runsaasti dataa internetiä varten. Silti mobiiliverkko ei toimi upouudessa Samsung Galaxy -puhelimessani. Kun tarkistin datan käytön puhelimestani ja puhelinoperaattorin verkkosivustolta, en ole käyttänyt dataa lähellekään käyttörajaa. Mikä on vialla ja miten voin korjata asian?

Tässä on vastaus ja vaiheittainen opas:

VASTAUS

Puhelimesi verkkoasetuksissa on todennäköisesti virhe. Niin voi käydä puhelimen päivityksen jälkeen. Sinun on nollattava verkkoasetukset. Tässä näytämme, miten tämä tehdään Samsung-puhelimessa. Sama menetelmä toimii myös muissa puhelimissa.

1

Avaa puhelimesi Asetukset. Selaa alas kohtaan Yleinen hallinta 1.

2

Valitse seuraavaksi valikosta vaihtoehto Palauta 2.

3

Napauta sitten kohtaa Palauta verkkoasetukset 3.

4

Napauta Asetusten nollaus -painiketta 4 ja käynnistä puhelin uudelleen. Datayhteyksien pitäisi jälleen toimia.