Tässä on vastaus ja vaiheittainen opas:
VASTAUS:
Tietokoneessasi taitaa olla vioittuneita järjestelmätiedostoja, jotka estävät PowerShellin käynnistymisen oikein. Siksi järjestelmätiedostot on korjattava Komentokehotteessa. Se on käytettävissä sekä Windows 10:ssä että 11:ssä. Tässä näytämme menettelyn Windows 10:ssä, mutta se toimii Windows 11:ssä lähes samaan tapaan.

1
Napsauta aloituspainiketta 1 , selaa alaspäin, avaa kansio Windowsjärjestelmä 2 ja napsauta kakkospainikkeella Komentokehote 3 . Valitse Enemmän 4 ja Suorita järjestelmänvalvojana 5 . Kirjoita Windows 11:ssä tehtäväpalkin hakukenttään cmd ja valitse Suorita järjestelmänvalvojana.

2
Napsauta Kyllä 6 , niin komentokehote käynnistyy laajennetuilla käyttöoikeuksilla.

3
Kirjoita sfc /scannow 7 ja paina Enter. Sen jälkeen sinun ei tarvitse kuin odottaa, että järjestelmätiedostot korjataan.