Maailmalla yleinen brändättyjen kahvikuppien trendi nostaa päätään myös Suomessa ja siksi ne ovat Pauligin kannalta jatkossakin tärkeä osa brändin näkyvyyttä. Paulig Mukin juju on tekniikka, jota kahvimukissa ei ole aiemmin nähty. Paulig Muki hyödyntää kahvin lämpöenergiaa tuottaakseen kyljessään olevalle näytölle kuvan, jonka käyttäjä voi itse valita älypuhelimellaan tai saada yllätyksenä ystävältään.

Mukin näytölle voi ladata niin kuvan, viestin kuin mietelauseenkin.
"Kahvi jos joku on sosiaalinen juoma ja take away -kulttuuri on nousussa. Uteliaana pienpaahtimona Vuosaaresta mietimme voisiko uudelleen käytettävät mukit viedä uudelle tasolle. Emme kuitenkaan halunneet sanella kuluttajille, miten Paulig Mukia tulisi käyttää, vaan kehitämme Mukia yhdessä heidän kanssaan", summaa markkinointijohtaja Karri Kauppila Pauligilta.
Paulig Mukin takana on TBWA\Helsinki. "Paulig Mukia suunnitellessa haasteena oli mahduttaa paljon teknologiaa kahvikuppiin tavalla, joka mahdollistaa lämmön konvertoimisen sähköksi kuitenkaan tinkimättä designista. Mielestäni onnistuimme yli odotusten” hehkuttaa TBWAn Vice President ja \Pilotin liiketoiminnasta vastaava Juha-Matti Raunio.

Tämän vuoden pääsiäis-presidenttejä älymukista ei vielä pääse nauttimaan, sillä ennen saapumista kauppaan Paulig Mukilla on vielä edessään beeta-testausvaihe, jonka aikana on mahdollista päästä testaamaan ja kehittämään tuotetta. Testiryhmään voi hakea kuka tahansa Pauligin kotisivuilla ja testiä tullaan seuraamaan julkisesti verkossa.
Paulig Muki tulee kauppoihin vuoden 2015 alussa.