Verkkokauppa.comin myymälöiden palvelupisteille asennetuissa laitteissa on Polldaddy-ohjelmistolla tehtyjä kyselyitä tuotteista, asiakastyytyväisyydestä ja muista asiakkaita koskettavista aiheista. Kyselyt ovat laadittu siten että niihin on helppo vastata muun asioinnin yhteydessä, vaikkapa noutopisteellä ennakkoon tilattua tuotetta odotellessa. Eri pisteillä on vaihtelevasti yleisesti ostokokemukseen liittyviä kysymyksiä ja erityisesti sen pisteen tuotealueeseen liittyviä kysymyksiä, esimerkiksi puhelinkaupassa voidaan kartoittaa asiakkaiden kiinnostusta tablet-multimedialaitteita kohtaan. Uusi innovatiivinen tapa tiedustella asiakkaiden mieltymyksistä auttaa Verkkokauppa.comia kehittämään palveluitaan ja ottamaan kuluttajat entistä paremmin huomioon tuotetarjontansa suunnittelussa.
"Hienoa, että myymälöissämme myös palautteen antaminen on asiakkaalle elämys! Asiakkaalle on huomattavasti pienempi kynnys antaa palautetta, kun samalla pystyy tutustumaan uuteen ja mielenkiintoiseen tekniikkaan! Tämäntyyppisen palautteenantotavan avulla voimme yhdistää helposti kaksi asiaa - palautteen keräämisen sekä uusimman tekniikan esittelyn! Applen Ipad on loistava alusta tähänkin tarkoitukseen. Lisäksi omaa työtäni helpottaa kysymysten muokkaamisen helppous ja saadun palautteen automaattinen koostaminen. Parasta on kuitenkin se, että tulokset näkee jatkuvasti reaaliajassa!", kertoo Verkkokauppa.comin Pirkkalan toimipisteen myymäläpäällikkö Petri Ekblom.