Ota yhteyttä

Näin saat meihin yhteyden

tiistai 10. tammikuuta 2017

Asiakaspalvelu

Osoitteenmuutos, tilaaminen, maksaminen, lähetys, peruutus, reklamointi – käytä helppoa itsepalveluamme.

Siirry asiakaspalveluun

Kirjaudu käyttämällä 10-numeroista asiakasnumeroasi.

Voit hallita tilaukseesi liittyviä asioita, kuten esimerkiksi:

  • Valita automaattisen korttimaksun
  • Tarkastella tilaustietojasi
  • Muuttaa yhteystietojasi
  • Muuttaa laskutusjaksoa
  • Maksaa laskun
  • Lukea tilaukseen liittyviä yleisimpiä kysymyksiä
  • Jättää viestin asiakaspalveluun
  • Lukea tilausehtoja
  • Peruuttaa tilauksen

Voit myös soittaa henkilökohtaiseen puhelinpalveluun.

Puhelin: 0207 608 571
Arkisin klo 9.00-16.00
Puheluhinnat (ALV. 24 %)
Kiinteästä puhelinverkosta 0,0835 euroa/puhelu + 0,0702 euroa/min
Matkapuhelinverkosta 0,0835 euroa/puhelu + 0,1717 euroa/min
Ulkomailta normaali ulkomaanpuheluhinta.

Postiosoite:
Bonnier Publications OY Asiakaspalvelu
PL 1005
00241 Helsinki

Ilmoitusmyynti

Mediaoppaasta löydät KotiMikron ilmoituskoot, hinnaston mediatilalle sekä lehteen että verkkoon:

Avaa KotiMikron mediaopas

Apua Etunurkan ohjelmien käyttöön

KotiMikron tilaajana saat apua Etunurkan ja lehdessä esiteltyjen ohjelmien käyttöön. Tuki toimii sähköpostitse:

• Lähetä kysymyksesi osoitteella [email protected]

• Kirjoita mielellään jo aiheriville, mitä ohjelmaa ja missä lehdessä kysymys koskee, kuten esimerkiksi ”Pandora Recovery, lehdessä 2/2017”.

• Kuvaile ongelma mahdollisimman tarkasti ja liitä mukaan myös mahdollinen virheilmoitus.

• Liitä viestiin myös asiakasnumerosi.

Kirjoita toimitukseen

Jos haluat kommentoida lehteä tai antaa muuta palautetta, lähetä toimitukselle sähköpostia. Yleisiä teknisiä kysymyksiä voi lähettää Kysy meiltä -palstalle. Tilausta ja tilaajalahjoja koskevia kysymyksiä voi lähettää asiakaspalveluun.

Lähetä sähköpostia toimitukseen

Toimitus

  • Leif Jonasson, päätoimittaja
  • Louise Houmøller Olesen, online-toimittaja

Ehkä sinua kiinnostaa...